The HeaĐHUNter is watching!

2010.11.21. 00:07

 Üdv mindenkinek!

Én vagyok az, minden Dragunovok Istene :D  Meghívtak blogolni, hát jöttem, és gondoltam írok valamit ittlétem alkalmából. Soha nem voltam még blogszerki-team tagja, ez nekem még új, de majdcsak belejövök. Addig is had osszam meg veletek előéletemet: Képességeimet felfedezvén bevett egy közszolgálati klán a rendvédelmi osztályra. Kiképzésemet követően meg is kaptam első igazi állásomat: nekem kellet őriznem egy koncertet a 'jegyetlen' és 'bérlettelen' behatolóktól. Akkor még nem tudtam, hogy jelenlegi tagságom egyik jelentős személyével akadok majd össze, nameg hogy ez lesz életem EDDIGI legnagyobb FAIL-ja... (folytatjuk...) Részletekben fogom felfedni a történetet meghatározatlan időközönként. Addig is viszlát, egyetek sok (lehetőleg GMST-s) csokit, és ne feledjétek: aki engem felbosszant, azt LEVADÁSZOM!!! :D

-HeaĐHUNter Zet

U.I.: Fejvadász munkákat vállalok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rgf-gmst-tanoncokblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr842462216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása