Boldog Karácsonyt!

2010.12.06. 14:28

 Mindenkinek boldog vidám karácsonyi ünnepeket kívánok 100x!Történt velem egyszer hogy jövök haza a suliból és a buszon az egyik gyerek megkérdezi hogy nem én vagyok-e az a blogger, Logen_Brown!Ilyenkor mintha a szívem sírna az örömtől :) én meg buszkén feleltem:

- De!De én vagyok az!

- De jó végre meglátok egy bloggert.

- Miért még nem láttál egy bloggert se?

- Nem sajnos. :(

- Hát nah már itt is vagyunk.Nekem most mennem kell viszlát!

- Viszlát!

Nekem ilyenkor úgy örült a szívem hogy 1 kedves blog nézőm megszólított és beszélgettünk 1 kicsit!Nagyon szerettem az ilyet és úgy is látszik fogom még 1-2 ideig szeretni!

A bejegyzés trackback címe:

https://rgf-gmst-tanoncokblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr692497032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása