Sorry all!

2010.12.06. 16:53

 Csátok! Zet vagyok, és sajnos rossz hírekkel kell szolgálnom... ez elsősorban azoknak szól, akik várják már hogy láthassák az új videóimat. Egy ideig még várniuk kell :( Történt ugyanis, hogy bekaptam (ha félreérted megeszlek XD) egy olyan búza vírust, hogy nem segített semmi, oszt újra kellett telepíteni a gépemet. Átkozom az istent, hogy minden jelenetet újra fell kell vennem, mert a Frapshoz nem módosítottam az alap mappát ahova a fájlokat menti, ami ugyebár a c: meghajtó. Áldom is az istent, hogy a d: meghajtót meg tudtam menteni. Ott volt ugyanis maga a Gmod addonostul, mindenestül, és nagy megkönnyebbülés volt az is, hogy megtaláltam ugyanott a D:/szinkrons mappában minden egyes hangfájlt, amit a kedves kollégák és mások vettek fel a videókhoz. Röviden: minden megvan, csak kezdhetem az összes videó jeleneteit újra 'lefrapsozni'. Van vagy 7 videóm várólistán, melyekből szerintem 4-et fogok csinálni, mármint nem hagyok ki egyet sem, de párat egybe építek közülük. Mégegyszer sorry! Kárpótlásul belistázom a tervezett videócímeket:

GMST: A Fejvadász 1.rész  (beleépítve a novemberi tanonc vizsga témája: Miért haragszik Sonic Kleinerre? Megkérdeztem a fejeseket, h a vizsga után elkészíthetem-e az én verziómat)

GMST: A fejvadász: Kezdetek 1. rész

GMST: Hydro returns! (régen volt már, de megcsinálom ;))

GMST: Zet újévi kiadása (beleépítve: 1 fejvadász megbízás, valamint a "K.U.K.I. a Terminátor" című videó)

Megpróbálom minél hamarabb elkészíteni az elsőt. Addigis szewasztok, és egyetek sok GMST csokit. Aki nem tudja hol lehet kapni, az jöjjön el hozzám, és onnan már csak 1 háznyira ;)

GMST HeaĐHUNter Zet

A bejegyzés trackback címe:

https://rgf-gmst-tanoncokblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr402497377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása